Przetwórstwo Rybne ŁOSOŚ

Trochę historii…

Przetwórstwo Rybne Łosoś powstało w 1954 roku i do 1999 roku funkcjonowało jako Spółdzielnia Pracy Rybołówstwa Morskiego „Łosoś”. Zakład mieścił się wtedy w porcie w Ustce i oprócz produkcji konserw rybnych zajmował się także połowami ryb w Bałtyku, sprzedażą ryb świeżych i do dalszego przetwórstwa, remontami kutrów i naprawą sieci, a także sprzedażą detaliczną w 10 sklepach własnych zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Od początku lat 90 skupiono się już wyłącznie na produkcji i dystrybucji konserw rybnych.
W 2000 roku forma prawna została zmieniona na spółkę prawa handlowego, a 2 lata później firma przeniosła się do Słupska, gdzie na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej powstała nowoczesna fabryka.

Łosos-dzisiaj-2
_

Łosoś dzisiaj

Dziś Łosoś jest jednym z czołowych producentów konserw rybnych w Polsce z roczną produkcją ponad 83 mln sztuk i zatrudniający około 460 osób. Firma posiada 12 zaawansowanych technologicznie linii produkcyjnych, własną chłodnię, wędzarnie oraz nowoczesny magazyn wysokiego składowania. Nad jakością produktów czuwa zespół ludzi z wieloletnim doświadczeniem. Firma spełnia wymogi najwyższych standardów jakości posiadając certyfikaty IFS, BRC, MSC i ASC.

W przedsiębiorstwie postawiono na ciągły rozwój polegający na doskonaleniu technologii produkcji oraz intensywnym wprowadzaniu nowych produktów, również jeżeli chodzi o typ opakowania. Od wielu lat systematycznie rośnie też potencjał Działu Sprzedaży, gdzie o relacje z kontrahentami dba doświadczony zespół handlowców.

Nasze produkty – nasza duma!

W skład portfolio produktów Przetwórstwa Rybnego Łosoś wchodzą 3 marki: Łosoś, Posejdon i Pirat, przy czym wiodącą jest marka Łosoś. W ofercie można znaleźć szeroki wybór przetworów z ryb takich jak makrela, śledź, szprot, łosoś, pstrąg, sum, tuńczyk czy sardynka. Ryby oferowane są w postaci filetów, bądź tusz w wyśmienitych sosach, w zalewie olejowej bądź w oliwie z oliwek, z rozmaitymi warzywami i przyprawami. Są też ryby wędzone naturalnie dymem z drewna bukowego. Przetwory oferowane są w puszkach, słoikach oraz tzw. alupackach w gramaturze od 90g do 300g.

W ofercie są klasyczne konserwy rybne jak Filety z makreli w sosie pomidorowym czy Paprykarz szczeciński, ale też dużo wyrobów nie ofertowanych przez innych producentów. Oprócz konserw pod swoimi markami, PR Łosoś produkuje również konserwy pod markami własnymi kontrahentów. Ryby oraz pozostałe składniki produktów pochodzą wyłącznie od sprawdzonych dostawców. Żaden z wyrobów nie zawiera konserwantów. Długa data przydatności do spożycia wynika wyłącznie z odpowiedniego procesu termicznego i wytrzymałego opakowania.

_

Klienci są najważniejsi

Firma zawsze na pierwszym miejscu stawia klientów, zarówno detalicznych jak i hurtowych. To dzięki ich zaufaniu Przetwórstwo Rybne Łosoś mogło rozwinąć się do obecnego poziomu i może dostarczać na rynek produkty najwyższej jakości. Około połowa produkcji trafia na polski rynek, a reszta sprzedawana jest za granicą. W kraju produkty trafiają do największych sieci handlowych oraz hurtowni. Firma współpracuje między innymi z Lidlem, Biedronką, Auchan, Leclerc, Eurocash, Intermarche i Dino. Za granice produkty trafiają na rynki takie jak: słowacki, węgierski, rumuński, francuski, angielski, niemiecki czy amerykański.
Z klientami nawiązywane są długoterminowe relacje oparte na rzetelności i terminowości dostaw. Sprzedaż produktów wspierana jest licznymi akcjami marketingowymi oraz promocjami. Reklamy produktów marki Łosoś można zobaczyć w ogólnopolskiej telewizji, na billboardach, w Internecie oraz usłyszeć w radiu. Regularnie zamieszczane są też reklamy w najpopularniejszej prasie branżowej.

_

Nie spoczywamy na laurach

Podstawą sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa jest ciągły rozwój. Dotyczy to także branży przetwórstwa rybnego. Przychodzą nowe pokolenia, które stają się siłą nabywczą i trzeba wychodzić naprzeciw ich potrzebom, upodobaniom oraz stylowi życia. Przetwórstwo Rybne Łosoś podąża za tymi trendami, a nawet stara się je wyprzedzać. W firmie nieustannie inwestuje się w nowe technologie, powstają kolejne linie produkcyjne, wprowadzane są nowe produkty, nowe typy opakowania. Zasady dyktuje rynek, a konkretnie klienci, którzy są coraz bardziej wymagający. Coraz częściej czytają skład produktów, które mają być teraz nie tylko smaczne, ale i zdrowe. PR Łosoś wychodzi naprzeciw tym potrzebom, słucha konsumentów i dba, aby oferta była skrojona na miarę obecnych czasów.